My CMS

Tilkald af vagt

 

 

Hvis der er behov for akut hjælp, kan man hele døgnet ringe på

                                       tlf. 45 85 23 66

I tidsrummet kl. 8–13, mandag til torsdag & fredag kl. 8 -12, besvares telefonen af ejendomskontoret

I tidsrummet kl. 8-11, mandag-fredag, kan man også henvende sig personligt ejendomskontoret Grønnevej 257 st.th.

Man kan henvende sig i receptionen uden for ejendomskontoret åbningstid, mandag til fredag frem til kl.19.00 & lørdag 8.00-13.00.

Hvis man ringer udenfor ejendomskontoret og receptionens åbningstid, vil telefonen blive besvaret af vagtselskabet BELFOR, som vil vurdere om henvendelsen har hastende karakter.

Hvis henvendelsen har hastende karakter, vil der blive reageret på den. Hvis henvendelsen IKKE har hastende karakter, skal man henvende sig på ejendomskontoret først kommende arbejdsdag.

Henvendelser af hastende karakter: kunne være et utæt vandrør, manglende elektricitet i hele lejligheden, utæt radiator, man har låst sig ude eller låsen i hoveddøren ikke virker.

Henvendelser af IKKE hastende karakter: kunne være tilstoppet afløb fra håndvask og bruseniche. Tilstopning af afløb fra håndvask og bruseniche sker IKKE pludseligt - det sker lidt efter lidt. Derfor skal man henvende sig til ejendomskontoret, når afløbet begynder at virke dårligt eller siger lyde og FØR afløbet tilstopper helt – se i øvrigt den vejledning du har modtaget ved indflytning, som beskriver hvordan du selv kan rense afløbet. Dryppende vandhaner, toilet der løber eller der ikke fylder vand i cisternen, manglende strøm eller lys i et rum er heller ikke en akut situation. Husk at du selv kan lukke for brugsvandet på stophanen ved vandmåleren i din lejlighed, for at begrænse skaden og vandspild.